Telefoon +31 (0)76 - 5 246 246
Gerealiseerde Omzet Voor Klanten in 2017
...
White paper aanvragen White paper aanvragen Offerte aanvragen Offerte aanvragen Contact opnemen Contact opnemen

Contact

Heeft u een vraag of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op via (0)76 - 5 246 246 of laat uw gegevens achter.  

Neem contact op » 

Customer Testimonial

"Kenmerkend voor Yonego is het persoonlijk contact, duidelijke rapportages en een uitstekend kennisniveau. De resultaten liegen er niet om, een aanzienlijke verbetering van onze ROI en forse toename van bezoekers."

Uw Plein

Whitepaper aanvragen

Meld u aan voor de nieuwsbrief!


Conversie Optimalisatie

/images/Diensten/Services-ConversionOptimalisation-280x150.jpg

U wilt meer sales en leads genereren? Of juist uw gemiddelde orderwaarde een boost geven? Zeker wanneer u al aanzienlijke bezoekersaantallen op uw website heeft, is conversie optimalisatie een onderwerp dat u hoog op de agenda moet hebben staan. Onze marketeers spelen topsport op het vlak van conversie optimalisatie! 

'Good data beats opinion'

Conversie optimalisatie richt zich op het optimaliseren van uw rendement uit bestaande bezoekers. Daar waar zoekmachine optimalisatie en zoekmachine adverteren grotendeels gericht zijn op het aantrekken van bezoekers en het sturen van (kwalitatief) verkeer naar uw website, richt conversie optimalisatie zich juist op de bezoekers die u op uw website heeft.

Met ‘common sense’ komen beslissingen voor een design of aanpassing binnen een website vaak al tot stand, wat een prima eerste stap is. Het vertrekpunt voor verdere optimalisatie behoort daarentegen altijd voort te komen uit data. Waar haken bezoekers af in de funnel? Waar wordt de meeste omzet gemist binnen de website? Welk elementen verhogen juist het rendement binnen de website? Deze en andere vragen worden onder de loep genomen door onze conversie specialisten. Natuurlijk stellen we hier ook in de aanloop fase doelstellingen, KPI’s en targets vast. 

Macro & micro conversies

Conversies die gedefinieerd worden komen voort uit de bepaalde doelstellingen. Yonego definieert conversies in een tweetal varianten: Macro conversies en micro conversies. Macro conversies dragen direct bij aan de omzet uit uw website. Micro conversies daarentegen dragen niet direct bij aan uw omzet, maar vertegenwoordigen wél een (economische) waarde. Enkele voorbeelden van micro conversies:

  • Email nieuwsbrief inschrijvingen
  • Ingevulde feedback- en contactformulier
  • Het bezoeken van een contact pagina
  • Een white paper download
  • Het bekijken van de folder
  • Een routebeschrijving uitprinten
  • Producten in het winkelmandje plaatsen
  • Account aanmaken / inloggen bestaand account

In onderling overleg worden macro en micro conversies bepaald en als aparte doelen ingesteld in uw analytics pakket. Deze doelen en de vastgestelde targets zijn de leidraad voor het verdere conversietraject welke met custom dashboards, custom reports en rapportages inzichtelijk worden gemaakt.

‘If you can measure it, you can improve it’

Yonego werkt met verschillende tools voor het opzetten van A/B testen en multivariate testen. Door continue testen op te zetten met landingspagina’s kan het rendement van uw website, maar ook van bijvoorbeeld Google Adwords of display advertising campagnes sterk verbeterd worden. Naast het opzetten van A/B testen van landingspagina’s en elementen binnen een pagina, kan Yonego een complete re-design van uw website verzorgen.

Naast het opzetten van conversie trajecten voor het verhogen van conversiepercentages, werkt Yonego dagelijks met haar klanten aan het verhogen van gemiddelde orderwaardes en verbetering van marges door middel van up-selling en cross-selling technieken. Mede dankzij het uitgebreide klantportfolio van Yonego komen er regelmatig partnerships tot stand onder Yonego’s klanten die jaarlijks leiden tot aanzienlijke omzet stijgingen.

Wilt u een volgende stap maken in uw rendement? Schakel een ervaren partner in met een ROI gedreven mentaliteit. Ook in onze conversie aanpak staat kennisdeling en samenwerking centraal. Voor optimale stappen in conversie trajecten is het bundelen van kennis een vereiste.

Conversie optimalisatie bij Yonego:

  • 100% focus op het genereren van resultaat
  • Operationeel, tactisch en strategisch samenwerken
  • Data driven conversie optimalisatie
  • Creatie van landingspagina’s of complete redesigns
  • Jarenlange ervaring met kwalitatieve en kwantitatieve webanalytics tools
  • Uw eigen ROI klantenteam, met één vast aanspreekpunt
  • Pay-for-performance mogelijkheden

Conversie optimalisatie opportunity scan

Benieuwd hoe de conversie op uw website verbeterd kan worden? Bel 076 5 246 246 of neem contact op voor een vrijblijvende Conversie optimalisatie opportunity scan. Door middel van een analyse van je huidige situatie brengt Yonego nieuwe kansen en ideeën aan het licht!

Neem contact op »

Stel uw vraag!




Bel ons direct

+31 (0)76 - 5 246 246