Telefoon +31 (0)76 - 5 246 246
Gerealiseerde Omzet Voor Klanten in 2017
...
White paper aanvragen White paper aanvragen Offerte aanvragen Offerte aanvragen Contact opnemen Contact opnemen

Contact

Heeft u een vraag of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op via (0)76 - 5 246 246 of laat uw gegevens achter.

Neem contact op » 

Meld u aan voor de nieuwsbrief!


Whitepaper aanvragen

Blogs

Expanded Text Ads – Waar moet je rekening mee houden?

Laatst bijgewerkt op: 08-09-2016

Expanded Text Ads zijn 50 procent groter dan de huidige (standaard) advertenties. Deze nieuwe advertenties zijn bedoeld om aanwezigheid en aandacht op de pagina te vergroten. De additionele kopregel en extra lange beschrijvingsregel zorgen ervoor dat je een langere en creatievere boodschap kunt......   Lees meer »

User Timings: ontdek deze krachtige functie in Google Analytics

Laatst bijgewerkt op: 29-08-2016

Wil jij je Google Analytics-rapporten meer diepgang geven en durf je verder te kijken dan de standaardrapporten? In dit artikel beschrijf ik een Google Analytics-functie die weinig wordt gebruikt, maar een schat aan data kan opleveren: User Timings. Hiermee stel je belangrijke tijdsmetingen in die.....   Lees meer »

Google AdWords: optimaliseer je campagnes nu ook voor tablets

Laatst bijgewerkt op: 24-08-2016

Google heeft tijdens de jaarlijkse Performance Summit in San Francisco aangekondigd de bodaanpassingen op apparaten te gaan aanpassen. Deze ‘nieuwe’ functionaliteit helpt om de resultaten per apparaat verder te optimaliseren. Op die manier heb je een extra mogelijkheid om AdWords-campagnes verder......   Lees meer »

Zo zet je Facebook in als marketingkanaal

Laatst bijgewerkt op: 23-08-2016

Facebook groeit ontzettend hard; iedereen checkt zijn of haar tijdlijn wel zes keer per dag. Elk jaar neemt het aantal (actieve) gebruikers weer toe en hedendaags is ongeveer 9 op de 10 van de Nederlanders actief....   Lees meer »

De Invloed Van Display Advertising

Laatst bijgewerkt op: 09-08-2016

De wereld om ons heen verandert razendsnel. Hoe zorgt u als bedrijf ervoor dat de doelgroep van vandaag én morgen effectief wordt bereikt? En hoe kan de invloed van Display advertising worden verantwoord in een omnichannel strategie? In het online landschap is er maar één zekerheid: verandering. ...   Lees meer »