Telefoon +31 (0)76 - 5 246 246
Gerealiseerde Omzet Voor Klanten in 2017
...
White paper aanvragen White paper aanvragen Offerte aanvragen Offerte aanvragen Contact opnemen Contact opnemen

Contact

Heeft u een vraag of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op via (0)76 - 5 246 246 of laat uw gegevens achter.

Neem contact op » 

Meld u aan voor de nieuwsbrief!


Internet Marketing white papers aanvragen

Wilt u kennis opdoen van alle belangrijke zaken in de online marketing branche? Yonego deelt haar kennis graag met u! Download nú gratis onze Internet Marketing white papers met informatie die u niet mag missen!

Groeien met de Yonego CDS methodes

Cultuur, data en strategie kunnen niet langer los van elkaar worden gezien. Alles staat in verband met elkaar en kan alleen gecombineerd tot grote successen leiden. Wat zijn de Yonego methodes om als bedrijf te groeien met internet marketing? In dit onderdeel delen we 29 tips op het snijvlak van cultuur, data en strategie.

Aanvragen »

Internet Marketing Trends 2017

Wat gaat er op internet marketing vlak gebeuren in 2017? Waar liggen de grootste kansen voor het komende jaar en hoe kan je jouw strategie en activiteiten daar op aanpassen? Zoals ieder jaar blikt Joris Toonders terug op de belangrijkste internet marketing ontwikkelingen van het afgelopen jaar en geeft hij zijn visie op de belangrijkste trends voor het komende jaar. Alles gebundeld in één whitepaper, aangezien alle kanalen en activiteiten elkaar anno 2017 meer dan ooit beïnvloeden!

Aanvragen »

Internetmarketing Terugblik en de Trends voor 2016

Wat gaat er gebeuren op internetmarketingvlak in 2016? Waar moet je het komende jaar de focus op leggen en hoe kan je daar je strategie op aanpassen? Zoals ieder jaar blikt Joris Toonders weer terug op de belangrijkste internetmarketingontwikkelingen van het afgelopen jaar en geeft zijn visie op de belangrijkste trends voor het komende jaar. Dit jaar gebundeld in één artikel, aangezien kanalen en activiteiten anno 2016 niet meer los van elkaar te zien zijn.

Aanvragen »

Conversie-optimalisatie Trends 2015

Wat gaat er dit jaar allemaal gebeuren op het gebied van conversie-optimalisatie? Waar liggen de grootste kansen en waar zou je focus op moeten liggen? En misschien nog wel het belangrijkste: hoe kun je je strategie het beste aanpassen? Joris Toonders (Yonego) blikt terug terug op de belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen jaar en geeft zijn visie op wat er komen gaat in 2015.

Aanvragen »

Display Advertising Trends 2015

Wat gaat er in 2015 allemaal gebeuren binnen display advertising? Waar ligt de focus op in het komende jaar en waar liggen de kansen binnen display advertising? In dit artikel blikt Joris Toonders (Yonego) terug op de belangrijkste display advertising ontwikkelingen van het afgelopen jaar en geeft hij zijn visie op de ontwikkelingen en trends in 2015.

Aanvragen »

Zoekmachine Marketing trends 2015

Wat gaat er in 2015 allemaal gebeuren binnen zoekmachine marketing? Waar leggen organisaties het komende jaar hun focus en waar liggen de kansen? In de whitepaper blikt Joris Toonders (Yonego) terug op de belangrijkste zoekmachine ontwikkelingen van het afgelopen jaar en geeft hij zijn visie op de ontwikkelingen en trends in 2015.

Aanvragen »

E-mail Marketing trends 2015

Wat gaat er in 2015 allemaal gebeuren binnen e-mailmarketing? Waar leggen organisaties het komende jaar hun focus en waar liggen de kansen? In de whitepaper blikt Joris Toonders (Yonego) terug op de belangrijkste e-mailmarketing-ontwikkelingen van het afgelopen jaar en geeft hij zijn visie op de ontwikkelingen in 2015.

Aanvragen »

53 Google Analytics-segmenten

Met segmenten in Google Analytics maak je data inzichtelijker. Hoe kan je met data jouw contentstrategie verrijken? Wil je directe conversieknelupunten vinden? Weet wat je doelgroep wil van, zoekt in en mist aan jouw website en product. In de Yonego Whitepaper vind je 53 Google-Analytics segmenten waarmee je waardevolle data naar boven haalt die je organisatie veel kunnen opleveren.

Aanvragen »

ROI Driven Internet Marketing: stuur op financieel resultaat

Sturen op internetmarketing-KPI’s als CPA, CPL en CPS alleen binnen internetmarketing is niet genoeg. Bij ROI driven internet marketing gaat het om sturen op financieel resultaat. Hoe kun je als bedrijf ROI driven internet marketing inzetten om de financiële doelstellingen te realiseren? Dit en veel meer vindt u in de Yonego Whitepaper - ROI Driven Internet Marketing: stuur op financieel resultaat.

Aanvragen »

E-mail Marketing trends 2014

Wat gebeurt er dit jaar allemaal binnen het vakgebied e-mailmarketing? Waar kun je het beste je focus op leggen en waar liggen de kansen? In dit artikel blikt Joris Toonders (Yonego) terug op de belangrijkste e-mailmarketing-ontwikkelingen en geeft hij zijn visie op de ontwikkelingen in 2014.

Aanvragen »

Conversie Optimalisatie trends 2014

Wat gaat er in 2014 gebeuren op het gebied van conversie optimalisatie? Waar liggen de grootste kansen voor het komende jaar, waar moet ik de focus op leggen en hoe kan je daar je strategie op aanpassen? Joris Toonders blikt terug op het afgelopen jaar en geeft zijn visie op de belangrijkste ontwikkelingen voor 2014.

Aanvragen »

Display advertising trends 2014

Wat gaat er het komende jaar gebeuren binnen display advertising? Waar liggen de kansen, waar moet ik op inzetten en hoe kan ik mijn ROI bij dit kanaal optimaliseren? Binnen dit artikel blikt Joris Toonders terug op de belangrijkste display advertising-ontwikkelingen van het afgelopen jaar en geeft hij zijn visie op wat er komt in 2014.

Aanvragen »

Affiliate Marketing trends 2014

Wat gebeurde er het afgelopen jaar binnen affiliate marketing en wat zijn de belangrijkste trends voor het komende jaar? Zoals ieder jaar geeft Joris Toonders (Yonego) weer zijn visie op de belangrijkste affiliate marketing trends voor het komende jaar. Download snel de white paper en blijf op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen!

Aanvragen »

Zoekmachine Marketing trends 2014

Wat gebeurde er het afgelopen jaar binnen zoekmachine marketing en wat zijn de belangrijkste trends voor het komende jaar? Zoals ieder jaar geeft Joris Toonders (Yonego) weer zijn visie op de belangrijkste zoekmachine marketing trends voor het komende jaar. Download snel de white paper en blijf op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen!

Aanvragen »

Omzetscenario’s voor je online strategie

Zeker wanneer u al een succesvolle online organisatie heeft staan en uw website aanzienlijke bezoekersaantallen trekt, is het belangrijker om bezig te zijn met het verbeteren van het conversiepercentage en de gemiddelde orderwaarde dan met het trekken van meer verkeer. Omzetscenario’s helpen u dit in te zien. De kleinste stijging in omzet kan al van levensbelang zijn! Lees nu de Yonego Whitepaper - Omzetscenario's voor Online strategieën.

Aanvragen »

Social Media in zeven stappen

Iedereen kent Facebook, LinkedIn, Google+ en Twitter wel. Hiermee houdt het brede spectrum van Sociale Media echter niet op! Wat kun je er nu precies mee als bedrijf zijnde, hoe bepaal je doelstellingen, hoe bepaal je je doelgroep en je boodschap? Dit en veel meer vindt u in de Yonego Whitepaper - Social Media in zeven stappen. Schrijf u hieronder snel in en ontvang 'm meteen in uw mailbox!

Aanvragen »

Product Listing Ads

Bent u (of gaat u binnenkort) aan de slag met Product Listing Ads? De Google Shopping-omgeving en de bijbehorende advertentievorm worden steeds belangrijker voor de omzet van webwinkels. De PLA-campagnes zijn uitsluitend via Adwords te voeren, maar maken in de VS al 33% van de totale betaalde klikken uit! Door de explosieve groei (en dus concurrentie) is een verdere professionalisering van een Product Listing Ads-campagne noodzakelijk. Hoe u dat doet? Lees snel verder!

Aanvragen »